Practică URA – Day Z

Și azi s-a terminat și practica din cadrul Universității Româno-Americane.

What can i say, mi-a făcut plăcere să lucrăm împreună! Chiar dacă eu ar fi trebuit să vă învăț pe voi cum stă treaba cu C# și XAML pot spune că și eu am învățat foarte multe lucruri de la voi. Prin întrebările pe care mi le-ați pus și prin faptul că am descoperit lucruri noi și noi moduri de abordare urmărindu-vă.

M-am simțit foarte mândru azi la prezentarea de la Microsoft să văd că aplicații îndrumate de mine erau apreciate și au trezit interesul. Dar mai ales mi-a făcut plăcere să văd că voi chiar v-ați chinuit la aplicațiile acelea. Drag & drop, top score, binding dinamic, azure, ați folosit în aplicațiile voastre lucruri destul de avansate! Mai ales pentru persoane care învață C# și XAML de doar 3 săptămâni.

Felicitări și vă mulțumesc! Revin cu pozele când ajung acasă și descarc cardul! Voi reveni și cu un articol mai lung care va conține toată activitatea noastră din ultimele trei săptămâni și care va ajunge pe biroul Domnului Căruțașu și în arhiva Universității Româno-Americane.

Keep developing!!

Leave a Reply

